i HAiR Algemene voorwaarden
met ingang van 01-01-2023
Algemene voorwaarden
i HAiR is aangesloten bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissies voor Consumenten zaken (SGC) en werkt volgens de Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorging.
Bij het maken van een afspraak, behandeling of aanschaf van een product gaat u akkoord met onze voorwaarden!
DOWNLOAD HIER DE
Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorgingsbranche
Reglement Geschillencommissie
Brochure Geschillencommissie
Garantie/service:
Naast de algemene voorwaarden, krijg u bij ons een garantie op alle uitgevoerde behandelingen;
Wij streven te allen tijde de behandeling zorgvuldig en naar wens uit te voeren.
Onze haarstylisten zijn in bezit van hun allround kappersdiploma en bekwaam in het uitvoeren van alle behandelingen.
Toch kan het gebeuren, hoe vervelend dat ook is, dat het eindresultaat niet voldoet aan de verwachtingen.
Mogelijk is er iets fout gegaan bij de intake, behandeling of advisering.
Met de garantie kunt u bij ons een beroep doen om de behandeling opnieuw met u te bespreken en uit te voeren.
De garantie is alleen geldig wanneer u binnen de onderstaande termijn ons benaderd met uw bevindingen:
–
–
Buiten deze termijn vervalt onze garantie en service.
Wacht niet tot de volgende afspraak! Wij kunnen dan niet meer bepalen of de behandeling wel of niet goed is uitgevoerd.
Na uw melding zal de desbetreffende styliste met u een controle afspraak maken.
Tijdens de controle afspraak wordt met u de uitgevoerde behandeling doorgenomen en het huidige resultaat bekeken. Indien blijkt dat de behandeling anders uitgevoerd had moeten worden, wordt de behandeling eenmalig kosteloos opnieuw gedaan.
De garantie is niet inwisselbaar voor contant geld. Het is ook niet mogelijk om tijdens de garantie behandeling te kiezen voor een andere behandeling.
Producten kunt u alleen ruilen als het product niet is aangebroken / gebruikt en binnen 14 dagen na aanschaf.
Is ruilen niet mogelijk of geen optie dan ontvangt u het aankoopbedrag in de vorm van te goed bon van ons terug.
Prijzen:
Alle genoemde prijzen van de behandelingen op onze website, flyer of reclame materiaal zijn per persoon en inclusief reiskosten & btw.
Alle genoemde prijzen van de producten op onze website, flyer of reclame materiaal zijn per stuk, inclusief btw en exclusief verzendkosten.
Al onze prijzen worden 2x per jaar, in februari en oktober, geïndexeerd en aangepast.
De verhoging is het gevolg van de kostenontwikkeling van onze producten en materialen die wij gebruiken om de behandeling uit te voeren.
Zodra de prijzen van onze leveranciers bekend zijn, zullen ook wij onze prijzen aanpassen. Wij danken u voor het begrip!
MEMBER (spelregels):
MEMBER Card kost € 9,95 per jaar.
De MEMBER Card is een persoonlijke klanten pas en 1 jaar geldig.
De aanschaf datum is de datum waarop de pas en de voordelen in gaan.
De eind datum ligt 365 dagen later.
U ontvangt van ons een melding wanneer de pas is verlopen.
U krijgt dan de mogelijkheid om een nieuwe MEMBER Card aan te schaffen.
De voordelen voor u als vaste klant:
U ontvangt 1 jaar lang € 5,- korting op de knipprijs van volwassenen.
Voor kinderen hanteren we al een lager tarief, de MEMBER knipprijs is dan niet van toepassing.
Op alle andere behandelingen (kleuren, permanenten etc.) & producten ontvangt u standaard 10% korting.
Naast de kortingen mag u als MEMBER gebruik maken van onze GRATIS Service zoals pony, wenkbrauwen en bakkebaarden bijwerken.
We verlenen de service gratis tussen 2 betaalde behandelingen door.
ALS MEMBER mag u exclusief gebruiken maken van onze THEMA’S:
–
–
Er wordt geen korting op korting gegeven.
De korting is niet inwisselbaar voor contant geld.
De MEMBER voordelen zijn niet te combineren met andere acties. In dat geval is het voordeligste tarief van toepassing.
I HAiR behoudt zich het recht om de voorwaarden eenzijdig te wijzigen of de voordelen van de MEMBER Card per direct te stoppen.
Na aanschaf van de MEMBER Card is het niet meer mogelijk om het tarief te crediteren.
Betaling (factuur):
Betalingen dienen contant met een in Nederland algemeen geaccepteerd betaalmiddel te geschieden. Contante betaling omvat ook bijschrijving van het verschuldigde bedrag op onze aangegeven bankrekening op het tijdstip van de behandeling of levering van een product door middel van door banken erkende vormen van elektronisch betalen.
Betaald u niet contant dan verwachten wij dat u de totalen behandelingskosten binnen 24 uur op onze Rabobank rekening
IBAN: NL78RABO 01155.68.719 t.n.v. i HAiR V.O.F onder vermelding van uw naam of klantnummer en behandel datum wordt overgemaakt.
Wij kunnen onze tarieven voor de behandeling laag houden doordat klanten direct na de behandeling betalen. Dit voorkomt extra administratieve handelingen en daarmee kosten.
Mocht u niet binnen de bovenstaande termijn betalen dan ontvangt u van ons een factuur per post. Wij brengen dan €2,50 extra administratiekosten in rekening. Wij danken u voor uw begrip.
Indien u dit op prijs stelt, (ook als u al betaald heeft) sturen wij u op uw verzoek een factuur per e-
Alleen officiële email adressen (geen hotmail etc.) komen hiervoor in aanmerking.
Geef uw e-
Bij een reeks behandelingen (bijvoorbeeld bruidskapsel/visagie incl. proefsessie) vragen wij
een vooruitbetaling van maximaal vijftig procent (50%) van de totaalprijs.
Het resterende deel van totaalprijs zal na voltooiing van de reeks behandelingen in rekening worden gebracht.
Annulering:
Helaas komt het voor dat gemaakte afspraken voor een behandeling niet worden nagekomen.
Soms worden afspraken op de dag zelf afgezegd of staan onze hairstylisten voor een dichte deur.
Een ieder zal begrijpen dat dit erg vervelend is. Immers voor de behandeling plannen wij tijd in bij een professionele hairstylist.
Kort van te voren lukt het ons niet meer om een open plek te vullen en dus maken wij kosten.
Bij het annuleren en verzetten van afspraken hanteren wij duidelijke voorwaarden:
- Tot 48 uur voor uw afspraak kunt u zonder opgaaf van reden uw afspraak annuleren of verzetten op tel: 0252 –
347789. Bij geen gehoor kunt u een bericht achter laten op het antwoord apparaat. Ook kunt een e- mail sturen of het contactformulier gebruiken. - Indien wij op het afgesproken tijdstip voor een dichte deur staan en er geen gehoor wordt gegeven wanneer wij met u contact zoeken brengen wij de kosten voor de afgesproken behandelingen in rekening. U ontvangt dan thuis een factuur.
- Bij annulering of verzetten minder dan 48 uur voor uw afspraak zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd (behandeling) in rekening te brengen.
- Uiteraard hebben wij alle begrip voor zeer plotselinge en onvoorziene omstandigheden.
Wij danken u voor het begrip!
Een klacht? Wat nu?:
i HAiR is aangesloten bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en werkt volgens de Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorging. Heeft u een klacht waar u met ons niet uit komt, dan kunt u bij De Geschillencommissie terecht. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en een ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.
De brouchure over de geschillencommissie is verkrijgbaar in onze salon en via deze link te downloaden.
Onze ANKO lidmaatschap nummer is: 115174.
Meer informatie en de Algemene Voorwaarden vindt u op: https://www.anko.nl/consumenten/een-
i HAiR –